Direct naar inhoud
Klachten en complimenten

Klachten en complimenten

Bent u tevreden over ons en wilt u ons dit laten weten? Fijn! Is iets niet gegaan zoals u graag wilt en wilt u een klacht indienen? Dat kan ook.

Compliment voor ons
Bent u tevreden over onze dienstverlening? Dan horen we dat natuurlijk graag. U kunt uw compliment bij ons melden met het complimentenformulier.

Klacht over ons
Heeft u een klacht over ons? Bespreek dit eerst met onze medewerker of het bedrijf waar u niet tevreden over bent. Helpt dit niet, dan kan een gesprek met een manager of directeur misschien helpen. 

Als we er samen niet uitkomen: Regionale Geschillencommissie
Komen we er echt niet samen uit? Dan kunt u naar de onafhankelijke Regionale Geschillencommissie Oost Gelderland. Deze commissie is er voor huurders, oud-huurders en woningzoekenden en behandelt uw klacht gratis. Het reglement van de Regionale Geschillencommissie vindt u hier. 

Klacht over urgentie
Bent u het niet eens met een besluit van de Urgentiecommissie? Dan kunt u schriftelijk, binnen 6 weken na het besluit, een bezwaarschrift indienen. U kunt dit richten aan: Gemeente Arnhem, Cluster intern advies, ter attentie van het secretariaat van de Algemene bezwaarschriftencommissie, Postbus 9029, 
6800 EL te Arnhem.

Klacht over naleving Governancecode Woningcorporaties
Woonservice IJsselland onderschrijft de uitgangspunten van de Governancecode Woningcorporaties. Hierin zijn waarden, normen en regels vastgelegd waar we ons als woningcorporatie aan moeten houden. Bent u het niet eens over de manier waarop wij de Governancecode hebben nageleefd? Dan kunt u bij de Commissie Governancecode Woningcorporaties een klacht indienen. 

Het reglement van de Commissie Governancecode Woningcorporaties is te vinden op de websites van Aedes en op de website van de Vereniging van Toezichthouders in Woningcorporaties.

 

Naar top