Direct naar inhoud
Een reparatie melden

Een reparatie melden

Is er iets kapot in uw woning? Hieronder leest u hoe we u kunnen helpen.

Digitaal een reparatie melden
Via ons huurdersportaal Mijn WIJ kunt u 24 uur per dag, 7 dagen in de week uw reparatie doorgeven. U hoeft hiervoor niet in te loggen.

Via de telefoon een reparatie melden
U kunt ook een reparatie melden door ons te bellen. We zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00-12.00 uur bereikbaar via (0313) 490 800.

Belt u buiten onze openingstijden? Dan bepaalt een meldkamer of de reparatie dringend is en direct moet worden opgepakt. Dringende reparaties zijn bijvoorbeeld:
-    een gaslucht in de woning
-    een waterleidinglekkage
-    brand- of stormschade
-    geen elektriciteit in de hele woning
-    verstopping van het riool

Langskomen bij ons op kantoor
U kunt ook langkomen bij ons op kantoor. Hiervoor moet u wel eerst een afspraak maken.

Problemen met uw verwarming of warm water
Doet uw verwarming het niet? Of heeft u geen warm water? Kijk dan eerst of er genoeg water in uw cv-ketel zit. Of dat u misschien uw verwarmingen moet ontluchten. In deze video’s ziet u hoe u dit makkelijk doet:
-    Bijvullen van de cv-ketel
-    Het ontluchten van de verwarming

Is het probleem niet opgelost? Neemt dan contact op met Energiewacht via (088) 555 3000. Zij zijn 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar.

Sleutels kwijt
Bent u uw sleutels kwijt? Dan moet u zelf zorgen dat u weer binnenkomt. Krijgt u hulp van ons, dan betaalt u de kosten zelf.

  • Tijdens werktijden: € 50. U betaalt dit bedrag vooraf op kantoor. 
  • Buiten werktijden: € 150. U krijgt een factuur van ons nagestuurd.

Kosten voor reparaties
Of u moet betalen voor de reparatie, hangt af van of u lid bent van het servicefonds en onze glasverzekering.

Naar top