Een reparatie melden
Digitaal een reparatie melden
Via ons huurdersportaal Mijn WIJ kunt u 24 uur per dag, 7 dagen in de week uw reparatie doorgeven. U hoeft hiervoor niet in te loggen.
Via de telefoon een reparatie melden
U kunt ook een reparatie melden door ons te bellen. We zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00-12.00 uur bereikbaar via (0313) 490 800.
Belt u buiten onze openingstijden? Dan bepaalt een meldkamer of de reparatie dringend is en direct moet worden opgepakt. Dringende reparaties zijn bijvoorbeeld:
- een gaslucht in de woning
- een waterleidinglekkage
- brand- of stormschade
- geen elektriciteit in de hele woning
- verstopping van het riool
Langskomen bij ons op kantoor
U kunt ook langkomen bij ons op kantoor. Hiervoor moet u wel eerst een afspraak maken.
Problemen met uw verwarming of warm water
Doet uw verwarming het niet? Of heeft u geen warm water? Kijk dan eerst of er genoeg water in uw cv-ketel zit. Of dat u misschien uw verwarmingen moet ontluchten. In deze video’s ziet u hoe u dit makkelijk doet:
- Bijvullen van de cv-ketel
- Het ontluchten van de verwarming
Is het probleem niet opgelost? Neemt dan contact op met Energiewacht via (088) 555 3000. Zij zijn 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar.
Sleutels kwijt
Bent u uw sleutels kwijt? Dan moet u zelf zorgen dat u weer binnenkomt. Krijgt u hulp van ons, dan betaalt u de kosten zelf.
- Tijdens werktijden: € 50. U betaalt dit bedrag vooraf op kantoor.
- Buiten werktijden: € 150. U krijgt een factuur van ons nagestuurd.
Kosten voor reparaties
Of u moet betalen voor de reparatie, hangt af van of u lid bent van het servicefonds en onze glasverzekering.