15 dec

Aangepaste maatregelen tijdens het Coronavirus

Door de toegenomen verspreiding van het Coronavirus zijn de maatregelen weer aangescherpt. Ook wij volgen deze richtlijnen om ons steentje bij te dragen om de verspreiding tegen te gaan. Dit doen we voor u en onze medewerkers.

Telefonisch en per e-mail bereikbaar
Als uw vraag niet dringend is, dan vragen wij u ons een e-mail te sturen. Mail dan naar algemeen@stwij.nl.
Wij zijn van maandag tot en met donderdag tussen 8.00 en 16.00 uur en op vrijdag tussen 8.00 en 12.00 uur telefonisch bereikbaar via (0313) 490800. Het kan zijn dat u door drukte langer dan normaal in de wachtrij staat.

Reparaties
Reparaties in en aan de woningen worden uitgevoerd volgens het protocol veilig doorwerken. U kunt hier (link protocol) nalezen wat dit protocol inhoudt.

Wilt u een reparatie melden? bel dan met (0313) 490800. Tussen 8.00 uur en 16.00 uur krijgt u één van onze medewerkers aan de lijn. Buiten deze tijden wordt u doorverbonden naar de meldkamer.

Reparaties kunt u ook melden via de mail algemeen@stwij.nl of via het contactformulier

Bedrijven die voor ons werken, zijn bereid om strikt volgens  protocol contactloos reparaties uit te voeren.

(klik op de afbeelding om deze te vergroten)

CV
Problemen met/aan de cv-installatie kunt u altijd rechtstreeks doorgeven aan Geas, telefoon (0314) 200047 (lokaal tarief). Ook Geas werkt strikt volgens het protocol contactloos reparaties uitvoeren.

Problemen met de huurbetaling als gevolg van het coronavirus
De situatie rondom het coronavirus zorgt voor onzekerheid, soms ook op financieel gebied. Heeft u problemen met het betalen van uw huur als gevolg van het coronavirus? Neem dan contact met ons op via 0313 490800. We gaan graag met u in gesprek om samen naar een oplossing te kijken. Hoe eerder u contact met ons opneemt, hoe beter.

Verhuizen 
Als u wilt verhuizen, kunt u de huur minimaal één maand van tevoren opzeggen. Dit moet schriftelijk gebeuren. U kunt hiervoor dit formulier gebruiken. Wij informeren u dan over de verdere procedure. Wij hanteren hierbij tijdelijk een alternatieve werkwijze om persoonlijk contact te voorkomen.

Huisbezoeken, spreekuren en klankbordgroepen
Alle geplande huisbezoeken, spreekuren en klankbordgroepen vanuit Woonservice IJsselland gaan tot nadere orde niet door.

Planmatig onderhoud aan woningen
We bekijken per onderhoudsproject wat door kan gaan en welke werkzaamheden uitgesteld kunnen worden. Indien nodig informeren wij de huurders van de betreffende woningen.

Tijdelijke maatregelen
Bovenstaande maatregelen gelden in ieder geval tot en met 19 januari 2021 of tot nader bericht.

We rekenen op uw begrip en wensen u veel gezondheid toe.